Document control maakt het mogelijk om dossiers op te stellen van documenten die van belang zijn in een project. Documenten kunnen bestanden bevatten, zoals bouwtekeningen, foto’s en verslagen. Deze documenten kunnen eenvoudig worden ge-upload en gedownload. Elk document verschijnt in het overzicht en kan worden geraadpleegd door andere gebruikers. Met document control kunnen de documenten eenvoudig worden gesorteerd en beheerd.

Vanuit het document scherm kunnen nieuwe documenten worden aangemaakt en beheerd binnen een vrije (mappen) hiërarchie zoals op een fileserver. Documenten kunnen worden geadresseerd aan een specifieke gebruiker, een gebruikersgroep of aan derden. Tevens kunnen documenten worden gestructureerd volgens de objectenboom en WBS zodat relevante documenten vanuit verschillende andere schermen direct paraat zijn en kunnen worden gedownload zonder te hoeven zoeken. Er is daarmee een drie dimensionale structurering mogelijk gemaakt.

Het overzichtmenu geeft een lijst van documenten weer behorende bij de geselecteerde map, samen met de belangrijkste informatie.Bij het selecteren van een document in het overzichtmenu verschijnt er in het detailmenu gedetailleerde informatie over het document. Ook zijn de geüploade bestanden hier zichtbaar en te downloaden.

Middels de rapportagefunctie kan een documentenlijst in MS-Excel worden gegenereerd. Middels de uitgebreide filter- en zoek functies kunnen relevante documenten direct worden teruggevonden.

  • Document details
    Document details
  • Historie
    Historie
  • Track changes
    Track changes
  • Handige zoekfuncties
    Handige zoekfuncties
  • Object relaties
    Object relaties
  • Mappen structuur
    Mappen structuur
  • Uitgebreide configuratie
    Uitgebreide configuratie
  • Diverse relaties
    Diverse relaties
  • Document aanmaken
    Document aanmaken
  • Overzicht
    Overzicht
  • SBS relaties
    SBS relaties
  • WBS relaties
    WBS relaties